måndag 2 april 2012

yes! måndag

äntligen måndag igen, jobbehelgen är över!!! nu har jag bara idag och imorgon sen är jag långledig... och tyvärr blir det nog ingen resa neråt.. och jag ska vara ärlig och säga som det är, jag har inte råd. det går mer pengar än va man tror på en vecka, och bara resan ner är snor dyr.. fan rent ut sagt, jag är jätte ledsen för ja såg verkligen fram emot att åka ner, men man måste använda de sunda förnuftet ibland, för det håller jag på att tappa helt för tillfället.. men det sket man väl i som en vän brukar säga.
men ja ska iallafall stänga av telefonen och försvinna i 9 dagar, kommer nog inte befinna mig i Haparanda heller..behöver ledigt...på riktigt!
men nu ska jag göra mig iordning för att jobba längs den soliga norrlandskusten! man kan inget annat än att älska norrbotten den här årstiden som snart är här! :)  auf wiedersehen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar