torsdag 19 april 2012

godkväll

mentalt har jag vår, och det får min stackars kropp lida för... efter jobbet åkte ja till gränsvallen och kollade på fotboll, Happis-SANGIS. då ville ja slänga mina converse åt skogen och fingrarna höll på att gå av, ja.. nu är jag hemma igen, dusch och te gjorde mig till människa igen. 
fick tillbaka min nya dator idag, och jag ÄLSKAR att får ha rätt ibland. efter 9 månaders bråk så fick ja tillbaka den från service med en NY hårddisk! PLUS.... 1000 kr i fickan... för att han som kom med grejerna halkade och datorn fick en skönhetsskada, som knappt syns... hoppas den funkar nu som den ska då!!

nu ska jag sova så ja orkar upp imorgon/inatt, slutar 11 på förmiddagen.. sen har jag helg och då åker jag till kalix, till min kärlek! men tänkte gå till jobbet imon, för jag har köpt en cykel av en kollega som står där, så får ja den hemcyklad! kul med cykel, för det var ju typ... 10 år sen eller nått, kanske så ja måste skaffa stödhjul?

natttii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar